Je baan stopt niet nadat je je artikel hebt geschreven en gepubliceerd. Er zijn nog een paar dingen die u kunt doen om de zichtbaarheid van uw blog en de betrokkenheid van het publiek te verbeteren. Hier zijn 11 dingen die u kunt doen na het plaatsen van een bericht. Herlees en controleer op fouten Natuurlijk neemt u de tijd om de artikelen te proeflezen voordat u ze publiceert. Maar zoals veel bloggers mis je misschien iets. Daarom is het belangrijk om het artikel nogmaals te controleren op fouten. Maar ik denk dat je dat al wist. Deel op sociale media Deel het onmiddellijk na het plaatsen van een bericht op Twitter, Facebook of een ander sociaal netwerk. Dit zal je helpen om je eerste lezers aan te trekken. U besteedt uren aan het schrijven van een artikel, dus u moet er minstens een paar minuten aan besteden om er reclame voor te maken. Opnemen in e-mailnieuwsbrief Uw e-mailabonnees zijn het meest loyaal, omdat ze zelf hebben ingestemd om nieuws van u te ontvangen. Dus wees niet bang om ze e-mails te sturen en hen te vertellen over inhoudsupdates. U kunt automatische dagelijkse / wekelijkse mailing instellen. Maar het is beter om iedereen persoonlijk te schrijven. Als u geen lijst met e-mailadressen heeft, moet u er een maken. Deel in een groep We zijn ervan overtuigd dat u lid bent van verschillende groepen op Facebook of LinkedIn. Misschien heb je je eigen persoonlijke Slack-kanaal. Deel uw artikelen met uw collega’s. Als je geen lid bent van een groep, moet je erover nadenken om nu lid te worden. Link vanuit oude berichten Als u veel ‘groenblijvende inhoud’ plaatst die nog steeds likes en reposts krijgt, kunt u deze gebruiken om verkeer naar nieuwe artikelen te leiden. Ga gewoon terug naar de meest populaire oude artikelen en zoek een plek om naar het artikel te linken. Dit zal niet alleen het directe verkeer vergroten, maar het zal ook uw algehele SEO-strategie verbeteren. U kunt dit in WordPress doen door simpelweg het gewenste bericht te openen en de relevante zoekwoorden te plaatsen. Bewerk daarna het artikel en plaats een link naar het nieuwe artikel. Reageren op opmerkingen Mensen laten reageren op uw berichten is niet eenvoudig, maar goed te doen. Dit is waarom je opmerkingen nooit mag negeren. Zo leg je contact met je lezers. Bovendien zijn opmerkingen ook te vinden op Google-zoekopdrachten, dus hoe meer discussie in de opmerkingen, hoe beter de zoekresultaten. Als er al opmerkingen onder de berichten staan, zullen nieuwe gebruikers niet zo bang zijn om hun eigen berichten achter te laten. Verenig met partners Naarmate je meer en meer inhoud plaatst, moet je werken aan relaties met andere bloggers en uitgevers. Na een tijdje kan deze relatie uitgroeien tot een gastblog of een volwaardige samenwerking. Nadat u een artikel heeft gepubliceerd, neemt u contact op met de online publicatie waarin u geïnteresseerd bent en biedt u uw artikel aan om op hun platform te plaatsen. Als ze het leuk vinden, zullen ze het publiceren. En je krijgt meer lezers voor je blog. Om dubbele inhoud te voorkomen, moet u aan het begin van het artikel “Dit artikel komt van Yoursite.com” worden vermeld met een link naar het artikel. Informatie over de auteur van het artikel met een link naar de site moet ook worden vermeld. Het is nog beter als ze een canonieke link naar uw site plaatsen. Google het als je niet weet wat het is. Artikelen opnieuw ontwerpen voor andere formaten Publiceer nooit een artikel en laat het dan sterven. Elk bericht met meer dan 800-1000 woorden kan gemakkelijk worden hergebruikt, maar in een ander formaat. Hoe? Het kan worden gebruikt als script voor een video, het bericht opsplitsen in verschillende kleine delen en een reeks podcasts vrijgeven, het omzetten in een e-boek / checklist, enz. Op deze manier maximaliseert u uw inspanningen. Plan uw berichten Veel mensen delen hun artikelen pas direct na publicatie. Maar u hoeft daar niet te stoppen. Uw artikel is nog een week relevant, zo niet langer. Daarom raden we je aan een schema op te stellen voor het publiceren van je berichten voor een volledige maand. Hiervoor is een hele lijst met tools / services, bijvoorbeeld Buffer. Met Buffer kun je tweets en andere reposts plannen. Post bijvoorbeeld 4 keer per dag om 8 uur, 12 uur, 16 uur en 19 uur. U kunt de frequentie van posten onafhankelijk wijzigen. U kunt BulkBuffer gebruiken, waarmee u statussen van uw account naar Buffer kunt uploaden. Het enige dat u hoeft te doen, is een tekst- of CSV-bestand maken met alle blogposts en deze plannen. U kunt de lijst elke maand bijwerken. Als je op zoek bent naar analogen voor deze tools, kijk dan eens naar CoSchedule, Revive Old Post of Social Oomph. Outreach / Gunsten Bloggen gaat over het opbouwen van duurzame, wederzijds voordelige relaties. Als je de tijd neemt om andere berichten te lezen, reacties achter te laten, ze met andere mensen te delen, dan kun je een vergoeding krijgen. Als je het gevoel hebt dat je iets waardevols hebt geschreven, wees dan niet bang en vraag om een gunst. Als ze je relatie waarderen, zullen ze je artikel graag delen met hun abonnees. Als je een beginner bent en niet weet wie je moet vragen om je bericht te publiceren, kun je BuzzSumo gebruiken om erachter te komen wie de artikelen van je concurrenten deelt. Bestudeer de cijfers Maak ten slotte tijd voor cijfers. Bloganalyse zal u veel vertellen over het verkeer, hoeveel pagina’s zijn bekeken, hoe lang gebruikers op de pagina zijn gebleven, enz. Deze informatie helpt je om je blog verder te ontwikkelen.
|
https://marketingbook.shop/ |