Soorten google advertenties

Als je wilt dat je  website goed terug te vinden is  begint en eindigt zo goed als alles met Google.   Je hebt verschillende manieren waarmee je kan zorgen dat je website  zichtbaar is op google. Dit kan via  een manier waarvoor je moet betalen zodat je zichtbaar bent, maar dit kan ook via een manier waarvoor je niet moet betalen. Dit is onderverdeeld in 2 groepen, SEO en SEA.

De eerste en belangrijkste reden om hoog op google te eindigen is via SEO, dit betekend search engine optimalisation of in het Nederlands zoek machine optimalisatie.  Deze manier is de  belangrijkste manier om je website goed zichtbaar te laten zijn en zoveel mogelijk verkeer te regelen  naar je website toe.  Alle activiteiten die bedoeld zijn om je website zo hoog mogelijke te laten scoren in de ranking van google voor bepaalde zoekwoorden   is SEO.   Voor een optimale toppositie google raden we je aan om het beheer van SEO uit te besteden aan bedrijf dat gespecialiseerd is hierin.

Vervolgens heb je ook nog SEA, dit is een alternatief  voor SEO en is de afkorting voor Search Engine Advertising of in het Nederlands Zoek machine adverteren.   Dit wil zeggen dat je op verschillende plaatsen en manieren je  webpagina op een goede plaats kan positioneren bij de zoekresultaten die belangrijk zijn voor jou website.   Deze manier word het meest gebruikt door bedrijven waarbij het moeilijk is om hoog te eindigen  omdat  dit zo een belangrijk zoekwoord is.  Deze advertenties worden boven en naast de normale zoekresultaten geplaatst.  Als bedrijf die deze advertenties plaatst betaal je alleen per keer dat er iemand op je advertentie  klikt.  Bij SEA heeft men 3 doelen, namelijk een zo groot mogelijk bereik creëren,  zoveel mogelijk clicks genereren en  als laatste zoveel mogelijk conversies genereren voor de doelstelling die jij voor ogen hebt.  Dit noemt men adwords beheer,  voor een optimaal resultaat en voor zo weinig mogelijk te investeren raden we je aan om je adwords campagne  uitbesteden door een extern bedrijf

Voor meer info : http://www.e-conomy.nl/