Wie kan het beste gebruik maken van voedingssupplementen?

Eigenlijk kan iedereen het beste voedingssupplementen inpakken als je wilt dat je voldoende binnenkrijgt van alle nodige vitamines en mineralen.  Indien je echte goede gevarieerde maaltijden klaarmaakt waardoor je alle nodige vitamines en mineralen binnenkrijgt heb je geen extra voedingssupplementen nodig maar doordat het voor zo goed als iedereen bijna onmogelijk is om hiervoor te zorgen heeft iedereen eigenlijk baat bij het innemen van vitamines.  Natuurlijk zijn er sommige mensen die hier extra op moeten letten, die sneller een tekort hebben aan vitamines of mineralen.

De eerste groep mensen waar we het over gaan hebben zijn zwangere vrouwen .  je moet als je zwanger bent sowieso op je voeding letten maar tijdens je zwangerschap is het belangrijk dat je genoeg van alle nodige vitamines en mineralen binnenkrijgt. Doordat er een 2de persoon in je lichaam zit heb je zoveel extra vitamines nodig zoals vitamine en vitamine B11. Deze zijn zeer belangrijk en moet je zeker voor zorgen dat je hiervan genoeg in je lichaam opneemt.

De 2de groep waarvoor het ook essentieel is om extra voedingssupplementen in te nemen zijn topsporters. Een topsporter moet zorgen dat hij genoeg vitamines en mineralen heeft voor een optimaal resultaat. Wanneer je af en toe sport verbeterd dit je weerstand, maar als je zoveel sport gelijk een topsporter heeft dit het omgekeerde effect. Welke vitamines je moet innemen hangt van persoon tot persoon af bij elke topsporter en het hangt ook natuurlijk af welke sport je beoefend.

Een andere groep die  zeker en vast moet opletten zodat ze genoeg van alles binnenkrijgt zijn veganisten en vegetariërs. Doordat zij geen vlees en/of vissen eten missen ze een groot deel aan vitamines en mineralen die hierin terug te vinden zijn.  Doordat je geen vlees of vis eet mis je een grote manier waardoor je topvitamins binnenkrijgt maar ook  ijzer , fosfor, vitamine A en nog zoveel meer vitamines en mineralen.

Voor meer info : http://www.topvitamins.nl/