Ben jij ook al klant van Telenet? Dan heb je vast al ondervonden hoe fijn het is gebruik te maken van televisie, telefoon, internet of mobiele telefonie via hen. Telenet biedt een heel aantal diensten aan die allemaal een hoog gebruiksgemak en een ruime ondersteuning met zich meebrengen. Je kan steeds terecht bij een klantendienst en bent door klant te worden bij Telenet, klant bij een organisatie waar klantencomfort en tevredenheid vooropgesteld worden. Maar heb je er al eens bij stilgestaan dat het daar niet ophoudt?
<h2>Webmail van Telenet : extra genieten, geen extra kosten</h2> Wanneer je klant wordt bij Telenet krijg je namelijk ook een gebruikersnaam en –wachtwoord toegekend voor het gebruik van Telenet Webmail. Veel klanten gebruiken deze gratis dienst niet, hoewel hier toch tal van voordelen aan vasthangen. Zo kan je je mails van alle andere e-mailadressen die je hebt, laten toekomen op je Telenet Webmail. Het is dus gedaan met van het ene naar het andere scherm te gaan, overal in te loggen, te zoeken waar dat ene mailtje nou weer was toegekomen,… Vanaf nu komt alles gewoon samen en vind jij al je mails terug in een handomdraai! Ook kan je je mailbox sterk personaliseren via de instellingen bij Telenet webmail. De manier waarop je alles kan instellen is bovendien glashelder, waardoor je dus niet lang hoeft te zoeken om alles naar je voorkeur in te stellen. Daar komt nog eens bij dat de klantendienst die Telenet biedt, ook geldt voor Webmail. Ook hier kan je dus bij het ondervinden van problemen steeds bij iemand terecht met je vraag. Heb je de webmail nog niet geprobeerd? Zeker doen dus! |
Voor meer info : |