Het belang van bereikbaarheid

Als eigenaar van een onderneming is het erg lastig constant de telefoon te kunnen opnemen en klanten te helpen. Over het algemeen heeft een eigenaar van een onderneming geen tijd om dit te doen. Het liefst ben je natuurlijk bezig met andere zaken, die in jou ogen belangrijker zijn. Toch moeten klanten met vragen worden geholpen, want de klant is altijd koning. De klant zorgt voor geld in het laatje en je moet ze altijd tevreden houden. Gelukkig zijn hier een aantal oplossingen voor te vinden en kan jij als ondernemer je tijd in de zaken steken die je zelf wilt. Het is vast wel eens in je hoofd rond gegaan om een vaste medewerker aan te nemen, die de telefoon opneemt en klanten helpt. Helaas kwam je dan redelijk snel tot de conclusie dat dit niet rendabel is. Een vaste medewerker kost erg veel geld en zal uiteindelijk niet veel geld opleveren. Ook op social media ben je met het bedrijf niet erg actief en klanten kunnen hier niet terecht met vragen. Klanten hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid en willen geholpen worden als het hun uitkomt. Als er een vraag is bij een klant willen ze zo snel mogelijk antwoord op deze vraag. Dit is niet te realiseren met de beperkte tijd die je hebt.

Neem daarom niet de telefoon meer op, maar laat het uitbesteden. Je zal waarschijnlijk denken, dat dit erg duur is. Dit valt reuze mee en is betaalbaar voor elke onderneming. Je betaald een klein bedrag per maand om verbonden te zijn aan de antwoordservice. Een inbound callcenter neemt de telefoon voor jou op en zorgt ervoor dat de klanten tevreden achterblijven. De werknemers die de telefoon opnemen lezen zich in over jouw bedrijf en kunnen gepaste informatie aan de klant geven.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl